هیأت ورزش های همگانی استان ایلام
هیأت ورزش های همگانی استان ایلام

هیأت ورزش های همگانی استان ایلام

برگزاری کارگاه کتل بل بانوان

یک دوره کارگاه کتل بل ویژه بانوان به صورت سراسری در تهران برگزار می گردد.

متقاضیان حداکثر تا تاریخ 93/9/8 می توانند برای ثبت نام به هیئت ورزشهای همگانی مراجعه کنند.



از بین رفتن افسردگی با ایروبیک

ایروبیک شکلی از ورزش است که ترکیبی از ورزش های هوازی موزون با کشش و قدرت با هدف بهبود  تناسب اندام (انعطاف پذیری، قدرت عضلانی، و قلب و تناسب اندام-عروقی) است. معمولا با موسیقی انجام می شود و  در یک محیط گروهی با مربی تناسب اندام انجام می شود، هر چند می توان آن را انفرادی و بدون موسیقی هم انجام داد.  هدف  از آن جلوگیری از بیماری و ارتقای آمادگی جسمانی است، پزشکان انجام روال های مختلف شامل ورزش رقص . کلاس های ایروبیک در سطوح مختلف آسان و سخت تقسیم شده است. کلاس های ایروبیک ممکن است

آیا می دانستید جهت جلوگیری از پیش روی افسردگی در خود میتوانید از ورزش های ایروبیک استفاده کنید ؟ پس اگز نمیخواهید افسرده باشید پیشنهاد میشود اقدام به انجام حرکات ایروبیک نمایید .

 

ایروبیک وسیله‌ای مؤثر برای جلوگیری از افسردگی، بی‌حوصلگی، بی‌تابی است، چون هورمون اندروفین در بدن تولید می‌شود و باعث ایجاد نشاط، تمرکز ذهن و بالا رفتن خلاقیت فکری می‌شود.ایروبیک یعن فعالیتی که عضلات بزرگ را به کار می‌گیرد حداقل ۱۲ دقیقه با حالت ریتمیک و موزون. در شرایطی که سرعت وشدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به استفاده از اکسیژن برای مدتی افزایش می‌یابد، این فعالیت انجام می‌گردد.

«ایروبیک» جزو فعالیت هوازی ( شدت تمرین بالاست و مدت تمرین پایین است). از نظر پزشکی، این ورزش سیستم قلب، عروق، تنفس را تعلیم می‌دهد و با سرعت و بازدهی بالا اکسیژن را می‌گیرد و به قسمتهای مختلف بدن می‌دهد، تنفس یکنواخت از دهان و بینی توأم انجام می‌شود و باعث تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن، کنترل قند خون، کنترل فشار خون و کم کردن وزن اضافی بدن خواهد شد.


ادامه متن در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

گردشگری به کوه سرخ

کمیته گردشگری بانوان هیئت ورزشهای همگانی استان ایلام شنبه مورخ 93/8/30 به مقصد کوه سرخ صالح آباد عازم می شود.

هزینه ی این برنامه به ازای هر نفر 5000 تومان می باشد.

در صورت تمایل برای شرکت در این برنامه فرهنگی میتوانید به هیئت ورزشهای همگانی استان به آدرس میدان کشوری - خیابان آیت الله حیدری - ورزشگاه تختی مراجعه نمائید.

گردشگری به آب گرم دهلران

کمیته گردشگری بانوان هیئت ورزشهای همگانی استان ایلام شنبه مورخ 93/9/1 به مقصد آب گرم شهرستان دهلران عازم می شود.هزینه این برنامه به ازای هر نفر 15000 تومان می باشد.

در صورت تمایل برای شرکت در این برنامه فرهنگی میتوانید به هیئت ورزشهای همگانی استان به آدرس میدان کشوری - ورزشگاه تختی مراجعه نمائید.

گردشگری جوانرود

کمیته گردشگری بانوان هیئت ورزشهای همگانی استان ایلام پنجشنبه مورخ 93/8/29 به مقصد جوانرود عازم می شود.

در صورت تمایل به ثبت نام هر روزه می توانید در ساعات 14.30 الی 17 به هیئت ورزشهای همگانی استان به آدرس میدان کشوری - ورزشگاه تختی مراجعه نمائید.